O NAMA

Mi smo tim mladih ljudi, veštih u web dizajnu i programiranju. Mi na naše klijente ne gledamo kao kratkoročni izvor zarade, već želimo da uradimo sve što je do nas da uspete u svojim namerama. Vaš uspeh znači da smo uradili dobar posao, a to je ono što nas zaista čini uspešnim. Cilj nam je da pružimo najbolju moguću uslugu po pristupačnoj ceni, da u nama vidite pouzdanog partnera koji radi u Vašem interesu.

Šta je Landing Page?

By sajtic 6 months agoNo Comments
sta je landing page

Ukoliko sada prvi put čujete termin landing page, to znači da je vaša SEO strategija loša ili čak nepostojeća.

Landing page se može smatrati osnovom za povećanje broja konverzija, što je primarni cilj koji svaki web sajt sebi mora da postavi ako želi da posluje uspešno.

Međutim, ako ste na ovaj tekst ušli kako bi dobili jednostavnu formulu za kreiranje savršenog landing page-a, spremite se da se razočarate.

Ne postoji jedna i jednistvena formula koja će vam u par jednostavnih koraka pomoći da napravite landing page koji će garantovano postići uspeh, jer na to utiče previše faktora.

Ipak, ne očajavajte, jer postoje neka opšta pravila i uputstva koja vam mogu pomoći da napravite landing page koji će biti u skladu sa SEO praksama koje donose rezultate.

Šta je zapravo Landing Page?

Landing page bi u bukvalno prevedenom značenju bila stranica na koju se “sleće”. Dakle, to je u suštini web stranica sa vašeg sajta do koje posetioci stižu nakon što preduzmu akciju (call to action) koju ste vi promovisaili u vašoj online marketing kampanji i ona se može definisati kao “stranica koja prodaje”.

Ona zapravo stoji samostalno, tj. nezavisna je u odnosu na ostatak vašeg sajta i do nje se može doći samo putem linka koji ste vi obezbedili u sklopu vaše marketing kampanje.

Osnovni cilj landing page-a je da na brz i efektan način izvrši promociju nekog proizvoda, usluge ili projekta.

Na ovoj stranici se korisnik bolje upoznaje sa predmetom promocije i poziva se da izvrši neku akciju, bilo da je to kupovina ili porudžbina proizvoda, prijava na newsletter, slanje upita, registracija za kurs, itd.

Ono što je ovde važno naglasiti jeste da je najbolje fokusirati se samo na jedan poziv na akciju, kao i da taj poziv na akciju mora biti jasno uočljiv i konkretan.

Zašto je Landing Page bitan?

Landing page koji je dizajniran tako da privuče pažnju posetioca može i te kako uticati na uspeh vaše online kampanje, kao i na uspeh celokupnog sajta.

Razlog za to leži u činjenici da dobar landing page koji prati uputstva SEO optimizacije može da poveća broj konverzija, maksimizira ROI (return on investement) i generalno poboljša rezultate vaše kampanje, bilo da je u pitanju e-mail kampanja ili Pay-Per-Click kampanja.

Efikasnost landing page-a može se najbolje uočiti kada se izvrši komparacija sa početnom stranom (homepage) vašeg sajta. Homepage služi da predstavi vašu kompaniju u celini, da pruži neke osnovne informacije o vama, vašem brendu, vašim proizvodima, itd.

Sa druge strane, landing page služi da korisnicima predstavi podatke o konkretnom proizvodu, pri čemu nudi opciju da se taj proizvod kupi, rezerviše i slično. Ovo je glavna karakteristika landing page-a zbog koje je on izuzetno bitan, jer usmerava ciljnu grupu ka akciji koju vi želite da oni načine.

Koje elemente Landing Page treba da sadrži?

Landing page može da sadrži mnogo elemenata i odluka o tome sta želite da stavite na ovu stranicu je samo vaša. Međutim, postoji nekoliko elemenata koji su sastavni deo svakog landing page-a i koje morate uključiti i vi kada dizajnirate landing page.

Jedinstvena ponuda

Svaka uspešna marketing kampanja započinje definisanjem jedinstvene ponude (unique selling proposition). To je marketing koncept koji ima za cilj da vaše posetioce ubedi da preduzmu određenu akciju tako što će im ukazati na jedinstvenost vašeg proizvoda. Jedinstvena ponuda treba da odgovori na pitanje „šta je to što vaš proizvod ili uslugu izdvaja od konkurencije?“.
Jedinstvena ponuda se može dalje razložiti na četiri osnovna elementa koji se nalaze na svakom landing page-u:

  • Glavni naslov – Naslov je prva stvar koju će vaši posetioci primetiti na vašoj landing stranici. Kada pišete naslov, neophodno je da jasno definišete šta će posetilac dobiti sa vaše stranice, tj. koji je cilj vašeg landing page-a, ali takođe morate smisliti naslov koji će dovoljno snažno preneti posetiocima poruku da se nalaze na pravom mestu.
  • Pomoćni naslov – S obzirom da glavni naslov mora da bude koncizan i direktan, pomoćni naslov služi da proširi poruku koju šalje glavni naslov i dalje ubedi vaše posetioce.
  • Prateći sadržaj – Izuzetno je bitno da naslovi koje koristite budu upečatljivi vašim posetiocima. Zato je neophodno povremeno ih ponavljati u drugačijem obliku u vašem tekstu. Na primer, ako je naslov bio „Najpovoljnije nekretnine u Srbiji“, u okviru vašeg teksta napišite „Nekretnine na prodaju po povoljnim cenama“ i „Kupite povoljno stan ili kuću za vašu porodicu“, itd. To se naziva prateći sadržaj.
  • Završni argument – Pri kraju vašeg landing page-a imate još jednu šansu da pošaljete svoju poruku. To je završni argument i on je dosta sličan izjavi potpore, ali takođe treba da sadrži poziv na akciju.

Propratna slika

Propratna slika podrazumeva vizualnu potporu vaše ponude. Ona se koristi da približi vaš proizvod posetiocima, da im pomogne da razumeju šta je to što im nudite i kako izgleda. Svi znamo da slika vredi hiljadu reči i propratna slika je veoma bitan element landing page-a upravo zbog toga. Naravno, propratna slika ne mora da bude samo slika, već to može biti i video prezentacija vašeg proizvoda.

Prednosti

Nakon što ste privukli pažnju posetilaca efektivnim naslovom, sada je red da im opišete kakve su karakteristike i prednosti vašeg proizvoda. Imajte na umu da zatrpavanje informacijama može imati kontra efekat, pa se zato potrudite da prednosti i karakteristike vašeg proizvoda predstavite na što koncizniji i interesantniji način. Koristite bullet points kako bi vaši posetioci mogli da lakše raspoznaju i klasifikuju prednosti vašeg proizvoda.

Izjave poverenja

Izjave poverenja predstavljaju moćni koncept ubeđivanja. Ukratko, to je signaliziranje kvaliteta vašeg proizvoda kroz upotrebu korisničkih svedočenja, isticanje broja klijenata, nagrada koje je vaš proizvod dobio, pozitivnih ocena prethodnih korisnika, itd. Cilj izjave poverenja je da pokažete da je vaš proizvod korišćen, prihvaćen i da oni koji ga koriste imaju pozitivna iskustva.

Poziv na akciju (Call to action)

Najbitniji element koji svaki landing page mora da sadrži je već pomenuti poziv na akciju. Tokom dizajniranja vašeg landing page-a i pisanja ostalih elemenata, ono što vam uvek mora biti na umu je cilj konverzije koji ste na početku definisali. Taj cilj konverzije posetiocima predstavljate putem poziva na akciju.

Kako optimizovati Landing Page?

Sada kada znate šta je i zašto je bitan landing page, kao i koji su njegovi osnovni elementi, ostaje nam samo da vam ponudimo par praktičnih saveta u skladu sa SEO preporukama koji će vam pomoći da optimizujete vaš landing page i maksimizujete rezultate.

  • Budite sigurni da su poruka koju šaljete tokom vaše online reklamne kampanje i poruka na vašoj landing stranici u saglasnosti.
  • Držite se jednog poziva na akciju, ali se potrudite da taj poziv na akciju individualizujete i ponudite više opcija za preduzimanje određene akcije, u skladu sa jedinstvenim potrebama vaših korisnika.
  • Potrudite se da napravite formulare za preduzimanje željene akcije koji se mogu popuniti i putem mobilnih telefona.
  • Budite kreativni kada pišete poziv na akciju. „Preuzmite ovde“, „Podnesi prijavu“, „Kupi“, „Poruči“ i slične poruke su nemaštovite i izlizane. Budite jedinstveni, originalni i interesantni.
  • Koristite jezik korsinika kada pišete tekst za vaš landing page. Izbegavajte klasične marketinške i prodajne fraze i vodite se činjenicama i realnim prednostima i karakteristikama vašeg proizvoda.
  • Nađite način da utičete na emocije posetilaca. Koristite „power words“ da postignete taj efekat.
  • Uklonite glavnu navigaciju. Vaš cilj je da posetioci koji dođu na vaš landing page ostanu tu dovoljno dugo, u idealnom slučaju dok ne izvrše konverziju. Uklanjanjem glavne navigacije i izbegavanjem linkova koji bi ih odveli na neke druge strane na vašem sajtu eliminišete mogućnost da se korisnik udalji sa landing page-a prerano.
  • Podstaknite deljenje na socijalnim mrežama. Dakle, ne zaboravite dugmiće za podelu sadržaja na Facebook, Twitter i slične društvene mreže.
Categories:
  Internet marketing, Web dizajn
this post was shared 0 times
 200

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti javno vidljiva.