O NAMA

Mi smo tim mladih ljudi, veštih u web dizajnu i programiranju. Mi na naše klijente ne gledamo kao kratkoročni izvor zarade, već želimo da uradimo sve što je do nas da uspete u svojim namerama. Vaš uspeh znači da smo uradili dobar posao, a to je ono što nas zaista čini uspešnim. Cilj nam je da pružimo najbolju moguću uslugu po pristupačnoj ceni, da u nama vidite pouzdanog partnera koji radi u Vašem interesu.

Nekoliko činjenica o web dizajnu

By sajtic 1 year ago1 Comment
Web dizajn cinjenice

Web dizajn je jedna od najvećih ”industrija” današnjice. Broj korisnika interneta se povećava. Povećava se i ukupan broj web sajtova koji su online. Zbog rasta broja sajtova, potrebno je da se web sajtovi razlikuju.

Ako stvarno želite da razumete web dizajn, morate da znate da iza vizuelnog dela koji vidite postoji još ”nešto”. Mali broj posetilaca razmišlja o tome kako web sajt radi. Kako različiti pretrživači učitavaju kod, i prikazuju ga.

Pretraživač (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari) interpretira kod za prikazivanje tog sajta na ekranu. Dodatno vreme za učitavanje web sajta, različiti pretraživači, starost koda, kao i sadržaj mogu u potpunosti promeniti korisničko iskustvo. Od svega toga zavisi kako će se posetilac sajta ponašati.

WEB DIZAJN I PROGRAMIRANJE

Web dizajn je više nego običan dizajn. SEO optimizacija za pretraživače je jedna od osnovnih odlika dobrog web sajta. Programer, koji radi na sajtu, trebalo bi da pored dobrog poznavanja programskog jezika u kome izrađuje web sajt, dobro poznaje i SEO principe.

Web sajt koji ima dobro napisan kod, ima veće šanse da se rangira dobro na Google-u. Ukoliko imate (ili želite) CMS, preporučujemo WordPress koji je optimizovan da se dobro rangira. Da ne bude zabune. Neće se web sajt u WordPress-u sam od sebe lako rangirati.

PROČITAJTE JOŠ: Šta je SEO optimizacija i zašto mi je potrebna?

ILUSTRACIJA: Ovako izgleda tekst koji ste nedavno pročitali. :)

PRETRAŽIVAČI RAZLIČITO INTERPRETIRAJU WEB SAJTOVE

Kada posmatrate neki web sajt na računaru kod svoje kuće na Google Chrome-u, doživljaj Vam se može potpuno razlikovati od doživljaja koji može imati Vaš prijatelj koji koristi isti browser na svom mobilnom telefonu.

Sve zavisi od načina na koji bilo koji pretraživač “razume” kod i dizajn, i prevodi ih na ekran na kome se koristi.
Internet-pretraživač-browseri

WEB DIZAJN ZAVISI OD BIZNIS PLANOVA

Dizajn web sajta zavisi od poslovnih ciljeva.

Bitno je da znate da dizajn web sajta može da zavisi od budućih poslovnih ciljeva. Na primer, u nekom trenutku ćete želeti da dodate dodatnu stranicu, da dodate mogućnost rezervacija ako se bavite poslom gde je to potrebno. Zbog toga, bi trebalo možda neke buduće funkcije predvideti, i ostaviti mogućnosti za laku realizaciju. Treba omogućiti web sajtu da se razvija online kao i biznis u stvarnosti.

WEB DIZAJN TREBA DA ODGOVARA POSETIOCIMA SAJTA

Dizajn zavisi od toga ko su posetioci web sajta. Kako i zašto?

Pretpostavićemo da se bavite poslom koji je vezan za medicinu. I da su vaši klijenti osobe starije od 60 godina. Dizajn web sajta bi trebalo da bude jednostavniji, boje jasne, slova čitka itd.

Dok, npr. Ako se bavite noćnim provodom. Vaši klijenti su mlađe osobe. Kako vole noćni provod, verovatno je i da će želeti interaktivan sajt, sa dosta animacija i slika. Do web dizajnera je da shvati ovo, i da takav web sajt kreira.

WEB SAJT TREBA DA BUDE EFIKASAN

Efikasan web sajt nudi posetiocima potrebne informacije.

Sjajno je kada kompanije imaju stranicu “O nama”, i mnogi je pročitaju kako bi znali sa kime imaju posla. Ali neće na osnovu te stranice naručiti proizvod ili uslugu. Mnogo je važnije, da se na sajtu nalaze potrebne informacije o proizvodu ili usluzi koju nudite. Sa opisom, slikama, ocenama korisnika. Jer se tako kupci lakše odluče na kupovinu.

Od web dizajn agencije zavisi kako će kvalitet iz materijala koji su dostavljeni pretvoriti u kvalitetan web sajt.

Efikasnost web sajta zavisi i od reklame i oglasa. Preveliki broj može dovesti do povećanja broja ljudi koji “beže” sa vašeg sajta bez ikakvog razmatranja daljeg sadržaja. Takođe i navigacija koja nije prilagođena, može otežati snalaženje kroz sadržaj. To se zove “bounce rate” ili stopa napuštanja sajta posle posete samo jedne stranice.

VREME UČITAVANJA

Još jedna važna, i među bitnijim stavkama svakog sajta jeste vreme odziva, odnosno, vreme učitavanja web sajta. Nikako ne bi trebalo da prelazi 3 sekunde. Svaki sajt koji se predugo učitava može da izgubi svoje potencijalne kupce. Većina sajtova ima baš ovaj problem. Ako sajtu treba više od 4-5 sekundi da se učita, postoji velika šansa da će se posetilac prebaciti na neki od drugih ponuđenih sajtova. Ne dozvolite da zbog nemarnosti profitira konkurencija. :)

Nadam se da Vam se post dopada, i da ste možda nešto i naučili. Ostavite komentar. Ukoliko Vam je potreban neko ko brine o svim ovim, a i o mnogo drugih stvari budite slobodni da nas kontaktirate. :)

Kategorija:
  Web dizajn
this post was shared 0 times
 1100

1 komentar

  • Ivana says:

    Dobar tekst, ja sam ovog semestra počela da učim web programiranje, čak isprva mi se činilo kao teško zbog gomile nepoznatog kodiranja, sad vidim da tu ima još mnogo toga na šta treba da se obrati pažnja, ali biću uporna, i nastaviću da učim. :)

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti javno vidljiva.